Bezpłatne Nowe Konto Telegrosik - dzwonisz wygodniej i jeszcze oszczędniej!
Nowe Konto Telegrosik to karta telegrosik na Twojej komórce lub telefonie stacjonarnym.
Dowiedz sie jakie korzyści daje posiadanie Nowego Konta Telegrosik?
Wygoda – dzwonisz bez PIN-u
Posiadając Nowe Konto Telegrosik, szybciej uzyskasz połączenie. Po uruchomieniu konta, mając środki pieniężne na koncie, nie musisz wpisywać każdorazowo PIN-u karty.
Oszczędność
Na Twoim koncie telegrosik sumują się wszystkie Twoje karty telegrosik. Dzięki temu wykorzystujesz każdy grosik z karty.
Aby doładować konto, wystarczy wpisać tylko raz PIN karty doładowującej, a wartość karty automatycznie zasili Twoje konto telegrosik (podobnie jak w telefonach komórkowych na kartę).
Konto telegrosik jest przypisane do numeru telefonu, na którym zostało aktywowane.
Za darmo
Założenie konta i korzystanie z jego udogodnień jest BEZPŁATNE.
Jak założyć Nowe Konto Telegrosik?
Wypełnij krótki formularz - KLIKNIJ TUTAJ.
Aby aktywować Nowe Konto Telegrosik możesz się również skontaktować się z naszą Infolinią - tel. 32 270 48 49
Jak doładować Nowe Konto Telegrosik?
Z telefonu, na którym zostało aktywowane konto telegrosik:
1. Zadzwoń na numer:
- 800 90 19 00 - z telefonu stacjonarnego
- 22 330 19 00 - z telefonu komórkowego
2. Wpisz numer karty telegrosik (PIN).
Możesz również doładować Konto Telegrosik robiąc doładowanie przez naszą stronę podając kod PIN przypisany do Konta Telegrosik - DOŁADUJ