Możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, składając pisemne oświadczenie. Masz na to 14 dni dni od dnia otrzymania Karty Telegrosik lub Doładowania Karty Telegrosik. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy prześlij listownie do naszego biura lub na: reklamacje@telegrosik.pl.
Środki zwrócimy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, na rachunek bankowy/kartę płatniczą, z którego dokonano zapłaty.
UWAGA: możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie Kart Telegrosik oraz Doładowań Kart Telegrosik zakupionych na stronie internetowej www.telegrosik.pl. Warunkiem zwrotu zapłaty jest niewykorzystanie w całości ani też w części Karty Telegrosik i/lub Doładowania Karty Telegrosik.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
GALENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Skierniewicka 34A/U01, 01-230 Warszawa
adres e-mail: reklamacje@telegrosik.pl
Niniejszym informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży:
Kodu Dostępowego Karty Telegrosik /Doładowania Karty Telegrosik
(niewłaściwe skreślić)
Imię i nazwisko …….......................................................................................................................
Data złożenia zamówienia ……………..............................................................................................
Adres mailowy wskazany w zamówieniu ......................................................................................
...................................................................
Data i Podpis
Poniżej wersja do pobrania