Karta straciła ważność - co zrobić? | Telegrosik

Karta straciła ważność - co zrobić?

Upłynął termin ważności karty telegrosik a na karcie pozostały jeszcze środki na dzwonienie?

Zadzwoń na naszą Infolinię  - tel. 32 270 48 89, otrzymasz nowy numer karty telegrosik.

Podczas rozmowy telefonicznej otrzymasz nowy numer karty telegrosik (PIN) a środki ze "starej" karty zostaną przeniesione na nową kartę.

 

Ważna informacja:
Informujemy, że doładowanie karty, której upłynął termin ważności nie powoduje przedłużania jej ważności.
W takiej sytuacji zadzwoń na Infolinię (tel. 32 270 48 89) otrzymasz nowy numer karty telegrosik. 

 

 

Make calls more comfortable

- call without a PIN code


When you activating the Telegrosik account, you don’t need to enter card’s PIN code each time. To top-up the account you need to enter a PIN code just once and your account will be automatically topped up with the value of the card.

 

Copyright © 2020 Telegrosik

Design by JAHman, Supported by SmartSoft

 
loading...