Karta straciła ważność - co zrobić? | Telegrosik

Karta straciła ważność - co zrobić?

Upłynął termin ważności karty telegrosik a na karcie pozostały jeszcze środki na dzwonienie?

Zadzwoń na naszą Infolinię  - tel. 32 270 48 89, otrzymasz nowy numer karty telegrosik.

Podczas rozmowy telefonicznej otrzymasz nowy numer karty telegrosik (PIN) a środki ze "starej" karty zostaną przeniesione na nową kartę.

 

Ważna informacja:
Informujemy, że doładowanie karty, której upłynął termin ważności nie powoduje przedłużania jej ważności.
W takiej sytuacji zadzwoń na Infolinię (tel. 32 270 48 89) otrzymasz nowy numer karty telegrosik. 

 

 

Konto telegrosik

Dzwoń wygodnie bez wprowadzania PINu


Posiadając konto Telegrosik, szybciej uzyskasz połączenie. Po uruchomieniu konta, mając środki pieniężne na koncie, nie musisz wpisywać każdorazowo PIN-u karty. Aby doładować konto, wystarczy wpisać tylko raz PIN karty, a wartość karty automatycznie zasili Twoje konto telegrosik.

więcej...

 

Copyright © 2020 Telegrosik

Supported by SmartSoft

Design by JAHman

loading...