Kontakt | Telegrosik

mail_outline

Kontakt

Jeśli masz pytania lub chcesz podzielić się z nami swoimi uwagami i spostrzeżeniami dotyczącymi naszych usług, jesteśmy do Twojej dyspozycji: 

- w dni robocze od godz. 8.00 do 16.00

pod numerami telefonów:
 

32 270 48 89

32 775 22 55

801 881 900

801 371 900

 

Masz pytanie, na które nie znajdujesz odpowiedzi na naszej stronie? Skontaktuj się z nami, pisząc na adres e-mail:

info@telegrosik.pl

reklamacje@telegrosik.pl -  reklamacje dotyczące usługi telegrosik

sklep.reklamacje@telegrosik.pl -  reklamacje dotyczące zakupu oraz doładowań kart w sklepie internetowym

 

lub pisemnie na adres:

Galena Sp. z o.o.
Biuro Obsługi Klienta
ul. Świętokrzyska 2
44-100 Gliwice

Dzwoń wygodnie

bez wprowadzania PINu karty


Posiadając konto Telegrosik, szybciej uzyskasz połączenie. Po uruchomieniu konta, mając środki pieniężne na koncie, nie musisz wpisywać każdorazowo PIN-u karty. Aby doładować konto, wystarczy wpisać tylko raz PIN karty, a wartość karty automatycznie zasili Twoje konto telegrosik.

więcej...

 

Copyright © 2020 Telegrosik

Supported by SmartSoft

Design by JAHman

loading...