Karta straciła ważność - co zrobić? | Telegrosik

Karta straciła ważność - co zrobić?

Upłynął termin ważności karty telegrosik a na karcie pozostały jeszcze środki na dzwonienie?

Zadzwoń na naszą Infolinię  - tel. 32 270 48 89 i poproś o nadanie nowego numeru karty telegrosik.

Podczas rozmowy telefonicznej otrzymasz nowy numer karty telegrosik (PIN) a środki ze "starej" karty zostaną przeniesione na nową kartę.

 

Ważna informacja:
Informujemy, że doładowanie karty, której upłynął termin ważności nie powoduje przedłużania jej ważności.
W takiej sytuacji zadzwoń na Infolinię  (tel. 32 270 48 89) i poproś o nadanie nowego numeru karty telegrosik.

 

 

Dzwoń wygodnie

bez wprowadzania PINu karty


Posiadając konto Telegrosik, szybciej uzyskasz połączenie. Po uruchomieniu konta, mając środki pieniężne na koncie, nie musisz wpisywać każdorazowo PIN-u karty. Aby doładować konto, wystarczy wpisać tylko raz PIN karty, a wartość karty automatycznie zasili Twoje konto telegrosik.

więcej...

 

Copyright © 2020 Telegrosik

Supported by SmartSoft

Design by JAHman

loading...