Formularz zwrotu | Telegrosik

Formularz zwrotu

Możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, składając pisemne oświadczenie. Masz na to 14 dni dni od dnia otrzymania Karty Telegrosik lub Doładowania Karty Telegrosik. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy prześlij listownie do naszego biura lub na: reklamacje@telegrosik.pl.

Środki zwrócimy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, na rachunek bankowy/kartę płatniczą, z którego dokonano zapłaty.

UWAGA: możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie Kart Telegrosik oraz Doładowań Kart Telegrosik zakupionych na stronie internetowej www.telegrosik.pl. Warunkiem zwrotu zapłaty jest niewykorzystanie w całości ani też w części Karty Telegrosik i/lub Doładowania Karty Telegrosik.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY


GALENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Skierniewicka 34A/U01, 01-230 Warszawa

adres e-mail: reklamacje@telegrosik.pl

 

Niniejszym informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży:

Kodu Dostępowego Karty Telegrosik /Doładowania Karty Telegrosik
(niewłaściwe skreślić)

Imię i nazwisko …….......................................................................................................................

Data złożenia zamówienia ……………..............................................................................................

Adres mailowy wskazany w zamówieniu ......................................................................................

 


...................................................................
Data i Podpis

 

Kliknij, aby pobrać dokument

Konto telegrosik

Dzwoń wygodnie bez wprowadzania PINu


Posiadając konto Telegrosik, szybciej uzyskasz połączenie. Po uruchomieniu konta, mając środki pieniężne na koncie, nie musisz wpisywać każdorazowo PIN-u karty. Aby doładować konto, wystarczy wpisać tylko raz PIN karty, a wartość karty automatycznie zasili Twoje konto telegrosik.

więcej...

 

Copyright © 2020 Telegrosik

Supported by SmartSoft

Design by JAHman

loading...