Zbieraj punkty w Telegrosik 
odbieraj DARMOWE doładowania

 

Krok 1

 

 

Krok 1. Zarejestruj konto

 

 

 

Załóż Konto Klienta przez formularz dostępny tutaj.

Po udanej rejestracji możesz zalogować się do Panelu Klienta. Jeżeli miałeś wcześniej założone Konto Telegrosik, Twoja karta zostanie automatycznie przypięta do Programu Lojalnościowego.

Jeśli nie miałeś założonego Konta Telegrosik, kliknij Zarejestruj Kartę w Panelu Klienta i przejdź przez formularz, żeby dokończyć rejestrację karty telegrosik w Programie.

 

krok 2

 

Krok 2. Zbieraj punkty za doładowania Twojej karty Telegrosik

 

 

 

Za każdym razem kiedy doładujesz kartę Telegrosik zarejestrowaną w Programie lojalnościowym przez sklep internetowy www.telegrosik.pl lub przez Panel Klienta

Za każde wydane 1 zł otrzymasz 1 punkt.

 

Krok 3

 

 

Krok 3. Wymieniaj punkty na dodatkowe doładowania karty Telegrosik

 

 

 

Zbierz odpowiednią ilość punktów i wymień je na darmowe doładowanie Twojej karty Telegrosik.

Pamiętaj, punkty mają ważność 1 rok.

Aby wymienić punkty zaloguj się do panelu klienta i wybierz dostępne doładowanie:

  • 500 punktów na doładowanie 10 pln
  • 2500 punktów na doładowanie 50 pln
  • 5000 punktów na doładowanie 100 pln
  • 7500 punktów na doładowanie 150 pln

 

 

Najczęstsze pytania:

 

  • Czy udział w Programie Lojalnościowym jest bezpłatny?

    Tak. Rejestracja oraz korzystanie z Programu Lojalnościowego są bezpłatne.

  • Jak działa Program Lojalnościowy "Zbieraj punkty w Telegrosik"?

    Za każde wydane 1zł na doładowanie karty Telegrosik zarejestrowanej w Programie, otrzymujesz 1 punkt. Punkty naliczane są wyłącznie za doładowania wykonane przez sklep internetowy www.telegrosik.pl.

    Zgromadzone punkty możesz wymienić na doładowanie Twojej karty Telegrosik, przypisanej do programu.

    Kartę możesz doładować w tradycyjny sposób na naszej stronie TUTAJ lub poprzez Panel Klienta - logowanie

  • Ile ważne są punkty?

    Punkty są ważne 1 rok od momentu ich naliczenia. W Panelu Klienta po zalogowniu możesz sprawdzić ile punktów niebawem straci ważność.

  • Gdzie mogę sprawdzić ile mam punktów?

    Ilość zgromadzonych punktów, historię zakupów i punktów sprawdzisz logując sie do panelu

  • Co jeszcze daje Program Lojalnościowy?

    Program pozwala na korzystanie z dodatkowych promocji (rabaty,gratisy) dostępnych wyłącznie dla zalogowanych użytkowników. Promocje organizowane są przez Galena co jakiś czas i są opisane w odzielnych regulaminach i zakładkach Promocje.

  • Czy jeśli nie jest się zalogowanym, to punkty przy doładowaniach naliczają się?

    Tak. Nie muisz za każdym razem logować się do Panelu Klienta, żeby doładować swoją kartę Telegrosik i otrzymać punkty. Po udanej rejestracji za każdym razem kiedy doładujesz kartę przez stronę telegrosik.pl punkty zostaną naliczone.

  • Na co mogę wymienić punkty?

    Zgromadzone punkty w Programie Lojalnościowym możesz wymienić na doładowanie karty Telegrosik przypisanej do Programu:

    Aby wymienić punkty zaloguj się do panelu klienta i wybierz dostępne doładowanie:

    • 500 punktów na doładowanie 10 pln
    • 2500 punktów na doładowanie 50 pln
    • 5000 punktów na doładowanie 100 pln
    • 7500 punktów na doładowanie 150 pln
  • Czy mogę wymienić punkty na pieniądze, np. na przelew na moje konto?

    Zgromadzonych punktów nie można wymienić nie ekwiwalent pieniężny. Punkty można wymienić tylko i wyłącznie na doładowanie karty Telegrosik zarejestrowanej w Programie.

  • Jak doładowywać kartę żeby punkty się naliczały?

    Punkty zostaną naliczone za każdym razem kiedy doładujesz zarejestrowaną kartę Telegrosik na naszej stronie TUTAJ lub poprzez Panel Klienta - logowanie

  • Czy są jakieś promocje w Programie Lojalnościowym?

    Telegrosik przewiduje wprowadzanie dodatkowych, czasowych promocji. Promocje będą obejmowały sposób naliczania i wykorzystania punktów lub promocji (rabaty,gratisy) dostępnych wyłącznie dla zalogowanych użytkowników. Promocje będą opisane w oddzielnych regulaminach i zakładce Promocje.

  • Czy mogę otrzymać informację o doładowaniu na inny adres niż ten podany przy zarejestrowania?

    Nie. Podany przy rejestracji adres e-mail jest adresem przypisanym do konta i nie można go zmienić.

  • Chcę zmienić adres mailowy, nazwisko, telefon na który zarejestrowałam kartę i zachować uzyskane punkty, jak to zrobić?

    W Panelu Klienta możesz zmienić część swoich danych (nazwisko, imię, adres). Adres email i telefon nie mają możliwości zmiany.

  • Czy mogę przyznanymi punktami doładować inną kartę?

    W Programie Lojalnościowym możesz doładować wyłącznie kartę Telegrosik przypisaną do Programu.

  • Czy mogę dostać nową kartę za punkty z programu lojalnościowego?

    Nie. Wymiana punktów jest możliwa jedynie na doładowanie karty Telegrosik.

  • Możliwe jest żeby przypisać więcej niż jedną kartę do Programu Lojalnościowego? 

    W Programie Lojalnościowym możesz mieć przypisaną tylko jedną kartę Telegrosik.

  • Czy kupując karty na stronie (po zalogowaniu do  programu lojalnościowego) również będą mi przyznawane punkty dla zarejestrowanej karty?

    Punkty przyznawane są wyłącznie za doładowania karty Telegrosik zarejestrowanej w Programie. Zakup nowych kart nie podlega punktacji.